Saturday, February 07, 2009

Polaritate


inima mea
a devenit un organ inert
un fel de apendice necesar supravieţuirii
nu mai tresare la nimic
bate monoton
ca pendula din hol
fără să-i pese de
culoare, viaţă sau poezie

stă cu ochii holbaţi pe geam
şi numără încet zilele
la început am ignorat simptomele
şi mi-am zis că plouă prea mult
apoi am urmărit-o cu coada ochiului
şi i-am văzut atriile pline cu lacrimi

doctorii mi-au spus că ECG-ul e bun
dar că are ceva probleme cu polaritatea
la nord, îi e frig
la sud, îi e dor
nu mai înţeleg nimic

creierul a trebuit să preia nişte funcţii vitale
iubirile au devenit raţionale
patimile au fost domolite
iar dorinţa arde la foc economic
uneori visez că inima mea
funcţionează normal
că o ţin în căuş de palmă
ca altădată
jumate mie - jumate ţie
mă inund de lumină şi rîd iar in hohote
dar mă trezesc
şi mi-ar părea rău
dar n-am cu ce

6 comments:

George Asztalos said...

Poema asta e soră geamănă cu a mea, "Poem aproape alarmant" de pe http://www.poezie.ro/index.php/poetry/1791913/poem_aproape_alarmant
m-aş bucura să o fi avut subiect de inspiraţie...:) Văd că şi blogul tău e foarte asemănător cu al meu: http://phoemia.blogspot.com/
om fi fraţi de păianjen cruciat pe webb mai şti?...:)
Te-am pus la blogroll, btw. Aşa că fi bună şi chip ap ză gud giob...:)
Yo dizzy transsilvanian poetush de plush bengos, george cel asztalos

George Asztalos said...

Peseu: Check this out şi zi dacă e tradus bine (please şi thanx): http://agonia.net/index.php/poetry/1822434/_Zoodeus

Anonymous said...

ce joaca frumoasa ai conturat, coreeny :)
o inima care se zbate intre liric si cotidian intre dureri si sentimente o inima cu ratiune as spune
o inima pentru care sentimentul este vital iar liricul o conditie necesara supravietuirii

Anonymous said...

test

Corina said...

George!
cin' se seamana se-aduna! si mai ales poeziile lor...
Multam fain de trecere si semn, sa ne citim curind, poetush de plush!

Corina

Corina said...

Carmen de Gala,
hey...cite s-au scris despre inima, de la tratate medicale la milioane de versuri...si inca...

ma bucur ca incercarea mea ti-a placut.
o placere sa te vad prin textele mele!

Corina