Monday, January 23, 2012

Shhhh...




“Yes - but you would have to be half-mad to dream me up.“ – The Mad Hatter

aici nu ne atinge nimeni,
iepuroiul meu alb cu ceas și joben

mă poți striga în limba lui Nietzsche
ori picta în culorile lui Picasso
firul ierbii e lung nu oferit pe zodii
sau rang
cu gesturi lente visele sînt învîrtite
precum lămîia în ceaiul de dimineață

“You're almost Alice…” – The Blue Caterpillar

pe rochia mea în carouri
un nebun
își sărută încontinuu regina
și buzele-i gem
de cireșe
de sete
de foame

‘bea-mă’
pastila verde te înalță pe vîrfuri
cît să mîngîi luna pe frunte
‘mănîncă-mă’
pastila albastră mi te aruncă în sînge
într-un rollercoaster de inimă roșie

“Arrest that girl for unlawful seduction!”  Stayne – Kanve of Hearts

deasupra e lumea
un pachet de cărți jucate
privind prin gaura cheii
cu jind

“You're all late for tea!” The March Hare

No comments: